10 EURO NO PASA NADA

Satt och pratade med min kära vän Jens inatt till ca 4 på morgonen. Då vi pratade minnen kom spanien resan fram då jag följde med hans familj till Torrevieja över jullovet 07-08. Det roligaste vi kommer ihåg från den resan var när några gambianer stod vid marknaden och sålde diverse olika saker. Okej överskattat att säga några utan många! Då en försäljare frågade mig och Jens om vi var gifta. Då var jag 17 ( snart 18 ) och Jens 19. Vi följde leken och svarade ja. Det slutade med att jag och Jens var gifta och att jens lilla kusin var vårat barn. Och vi hade en andra påväg i magen. HAHA. Och att jag hade en syster som skulle få träffa denna försäljare nästa dag :p God jag kan inte sluta garva åt de. Riktigt roligt.. Amigo 10 euro no pasa nada no pasa nada.. ;)



HAR DU STOR? HAHA INTERNT SKÄMT :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback