-

För trött för att orka göra någonting, men det måste göras. Måste ta ansvar, plugga städa tvätta sova. Slutar nog tvätta runt 02.00, varför måste jag alltid skjuta upp saker och ting? Fick en matkoma som Nicoll kallar det förut. Åt revbenspjäll och hemlagad potatismos, nu ger jag mig själv lite komplimanger men fan vad gott det var! Sen hamnade jag i matkoman, då an inte orkar göra någonting för man är så mätt! Så jag somnade in. Har för mig att Nicoll var inne och väckte mig två gånger. Men inte fan kom jag upp. Sedan vakna jag elva, zombi. Men måste tvätta, måste städa badrummet måste fixa mitt rum.. GAAH! Kan jag inte få in lite vanlig sömnrutin? Snälla.



............................................................................................................................bored

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback