TRUTH

Sanningen kommer ändå alltid fram, när man minst anar det ! Många gånger la jag mig i, försökte förstöra för dig. Men man mognar ju, och man kommer över det. Och du betyder nada för mig.  Så när man minst anade det pga fel kontakt lista så ligger du nu ganska risigt till..Pobre diablo, som tror att hela världen kretsar runt honom y pobre diabla som tror att alla vill ha honom? HAHA.....( Justä en grej vrf leker hon latina? ) Sånt stör mig, men iof så snackar ju ja engelska ibland oså i min blogg, men vi har ju lixom växt upp med engelskan o svenska y spanskan för ja e ju latina, pero du? HAha... wannabe?...Fast som nena sa: bry dig inte, de spelar ingen roll, inners inne vet hon ju att hon itne e de o de räcker för vår del ;)




Åhhh nu glömmer vi bort idioterna, och fokuserar på vilket vackert väder det är idag! OMG solen bara gör hela min dag underbar och värmen är helt sagolik om man jämnfört med de senaste månaderna ju. Ska ltie på kalas snart och sen ikväll ska jag göra allt för o åka t min POLLY :) Hööhöö ...

Pusss o kramiiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback