SJUK OCH IRRITERAD

Jag har mått ganska illa och haft starka migrän attacker i över en vecka nu. Och i torsdags blev jag ännu mer smittad av någon som jag inte borde ha träffat som då också var jävligt förskyld. Men idag blev jag faktiskt riktigt jävla rädd! De har  aldrig hänt mig förut, att jag hostat upp blod. Det var riktigt läskigt men de hände bara en gång så jag gick inte till vårdcentralen som mami nästan tvinga mig till. Min hals är helt uppsvullen och jag kan varken äta någonting eller ens svälja vatten eller mitt egna saliv utan att det gör pisss ont! Pricken över i:t var väl ändå de här med tillit? Jag berättade en grej för en vän om en gemensam bekant och de första han gjorde var att springa över till denna o berätta detta. Hur sjyst är de? Ja, men då vet man ju vart man har varandra.

Och en sak jag är så jävla trött på är faktiskt mig själv och dig! Hur fan jag kan hålla på såhär, låta det här pågå, jag vet ju allt bakom och jag vet hur du agerar. Vad för planer du har och vad du tänker och inte tänker göra. Det som stör mig är att du har sådan dubbel personlighet, två ansikten. Hur kan du som människa göra så mot "de du älskar" jag kan tyvärr inte uttrycka eller förklara bättre, för isf är jag inte " piola ". Jag förstår mig inte på dig. Och jag förstår inte på mig sj som bara går tillbaka o tillbaka o tillbaka..... Vi är nog lika usla, du o jag? Nej föresten du är nog snäppet värre.

Kommentarer
Postat av: elenor

hehe aa dom va sööta:P

2009-04-22 @ 16:18:15
URL: http://elenoral.blogg.se/
Postat av: Pety

Det var en liten incident som gjorde att jag ej kände för det längre.. men det ordnade upp sig typ på en gång haha. Så jag kommer nog fortsätta skriva då och då :)

2009-04-22 @ 17:36:39
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback