REGGAETON

Jag, mami och pattiplutt hade världens workout idag, vi dansade reggaeton så de bara skaka i huset. Tror workouten blev på 45 min, så patti fick lära sig lite höft/reggaeton rörelse, de är då latinoblodet kommer fram i våran egna lilla snövit :) Har varit så mysigt att ha henne här hemma dom här dagarna, så härligt med barn i lägenheten. Älskar verkligen min lilla plutt :)
Haha, justja om vi återgår till reggaetonen, nu är de så att för 6 månader sedan när jag pumpade reggaeton i mitt rum så hela höghuset hörde dampade min mami loss, hon tyckte varken om musiken eller "reggaetonens livstil" var bara crap. Så fatta hur förvånad jag blev när jag har hört henne sätta på en massa reggaeton i hennes rum, varje dag! haha, tror de påminner henne om hennes sommarromans:p hahah. Men det ska jag nog inte uttala mig om ;)...


Ska hjälpa kary o baka bröd nu, sen sängdags, för guess what? jag ska jobba 15 timmar imorrn!!!!
Vad gör man inte när man behöver pengar?










Höhö, lite kort jag hittade på mamis dator :)

Kommentarer
Postat av: Pety

Naaww fan va söt du va i bilden med mössan !!!

2009-04-12 @ 17:22:02
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback