KIRRAT

Har nu fixat outfiten tills på torsdag, för då ska vi på salsakryssning! Med världens bästa människor!! Kommer bli så jävla nice, är så jävla taggad! Wuaaa fyfan vad kul de kommer att bli asså!
Har varit på stan med världens bästa Jensica! Okey då, med ena halvan då ( jessy) men snart ser vi nästa halva (jens).
Pengarna den här månaden har bara rullats iväg som ja... Men de tror jag nog kommer vara värt.. Har också fått min skinnjacka jag hade beställt, den va sååååå fin!! Och så köpte jag nya sexiga trosor :) (bebiiii u will like :$) Skit finaa!!
Hade sån galen natt ! Helt galet. Mysigt, sjukt, galet, ROLIGT och lite smärtsamt! Har faktiskt slagit mig på ena skinkan (pga bebii) men de kanske var de värt? Haha... Galet... :D
Vi får se vart de bär av ikväll då.. Inte bestämt än.. Men blir de som igår..då kan jag bara säga GALET... wiiii...wiii...

LOVE YOU JESSICA!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback