IN THE GOOD AND BAD TIMES

You will still be there. Och jag kommer att vara där för dig baby. Du är min lilla syrra som jag aldrig fick. Eller jo jag har en liten syster men jag känner inte henne så de kan väl inte räknas?. Lisa, min lille gulleplutt. Även om vi bråkar 24 / 7 så sviker vi inte varandra. Vi snackar inte skit bakom varandras ryggar och framför allt håller vi våra hemligheter. Vi är verkligen som syskon, jag kan nästan inte se dig på ett annat sätt. Det har gått över 1 ½ år sedan vi blev vänner men det känns som att vi har känt varandra hela livet. Vi hade våra motgångar när det gällde VIP och hans kamp med att hålla isär oss, men lyckades han? Nej nej, vi kom bara närmre varandra, och för mig är du en självklarhet. Finns de någon jag kan räkna med, så är de du! Även om du har dina barnsliga sidor ibland, men det är delvis mitt fel också, jag tänekr ju itne på att du är snäppet yngre än mig. Men de är ju de de inte märks ibland, för du är väldigt mogen när de gäller vissa saker och de är verkligen skönt att kunna snacka med dig. Du har funnits vid min sida när de gällde Ms & Vip, de var du som höll om mig och torkade bort mina tårar under den tiden. Och när lil vip förstörde allt för dig, var de min tur att vara din nalle björn du kunde krama och gråta ut över. Det var så hemskt gulligt när du låg och sov med mig inatt och bara krama om mig som bara du kan. Jag älskar dig min lillasyster Lisa Salvo. Te quiero. Hermanitas para siempre!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback