FREDAG

Var riktigt mysigt. Först så kunde jag äta ordentligt en gång för alla, sedan jag har varit sjuk i över en vecka har jag knappt ätit någonting, jag som älskar mat. Verkligen itne fått i mig något alls, plus är väl att jag gått ner i vikt negativt är väl att jag kände mig helt utan energi eller kraft alls. Men igår gjorde jag iordning en riktigt god och nyttig pasta sallad som jag verkligen slukade i mig.Men det var nog förtjänst av den där proviva drycken jag köpte för min mage. Sedan var Alex över och vi kollade på så ska det låta, lite skeptiskt över programvalet men kul var det:p Sedan satt vi i min soffa och kollade på klipp från youtube, Alex du är riktig mysigt du, men gud vad du skrämde ihjäl mig med dina skrik! hahahaha. Det blev lixom förutom talang och britains got talent lite ghostvideos, haha. Justja Nicoll gjorde oss också lite sällskap där. Sedan for Alex iväg och jag stannade kvar med Nicoll och lagade soppa ( goottt gotttgottt)  och kolla på The flying daggers, sedan blve det natttvätt som slutade runt 4 snåret då jag var tvungen att lägga mig och sova...

Idag är det underbart väder, vad ska vi hitta på då? JO VI SKA PLUGGA :( Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback