DEN HÄR SNODDE JAG

Från Rossy :)

NÅGON SOM:


Någon som du saknar:
Jag saknar Min familj i chile massor!
Något som du längtar efter: Studenten och sommarlovet!
Någon som du hatar: Hata är för starkt ord, ogillar några!

VEM:

Vem kramade dig senast:
Jessica
Vem pussade dig senast: jessica
Kysste du senast: *****
Vem ringde dig senast: Mami
Vem ringde du senast: Sluta röka linjen! haha det var mer som ett skämt:p
Vem var du hemma hos senast: Jessica

HAR DU:

Har du några kärleksproblem:
Ja, som har hållt på skit länge nu, less på skiten!
Har du ätit något idag: Ja, lite tortilla.
Har du pratat med någon idag: Jessica
Har du gråtit idag: Nej :)
Har du skrattat idag: Massor, jessica o jag är helt sjuka!

JAG:

Saknar någon just nu:
Ja :$
Svär ofta: Ja
Sjunger i duschen: Väldigt ofta haha
Är en morgonperson: Nej!!
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Haha, ja min pyjamas är helt het ;)
Är kär i kärleken: Det tror jag nog.
Skrattar åt mina egna skämt:Jag har världens sämsta skämt, så ja!! haha.
Vill ha barn: Ja, 3 st innan jag fyller 35 iaf:p
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Lätt, i want bigger boobbis! HHAHA Ok inte pamela andersson men lite större maybe, eller? Ja vet itne nu! haha

HAR DU:

Glasögon/linser:
Inget
Piercingar: Näsan, öronen.
Syskon: 1 bror
Jobb: Extra jobb och pluggar heltid
För många vänner: Absolut inte dom får man inte för många av!
Rymt hemifrån: haha, ja men lyckas alltid komma hem samma natt:p
Färgat håret: Många gånger!
Bra självförtroende: Jo ibland iaf!
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja!
Varit kär: Ja
Gjort något olagligt: Haha ja
Somnat i skolan: Ja
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Ja haha
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Flera gånger :p
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ufft, många gånger!
Smugit ut utan lov: yes:p
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja :p
En hemlighet som ingen vet: Ja, en sån där BIG one!
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Mitt rekord är 18 timmar.
Somnat gråtande: Ja, snyft :(

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegeln:
Everyday
Ha ångest: Ja sometimes
Drömma mardrömmar: sometimes
Klä dig i svart: svart e nice!
Hata folk: Nej, ogilla ja 
Lita på folk:
Ja

SISTA PERSONEN SOM:

Sov i din säng: 
I Gimo Lisa, hos mig i Örebro Mami, hoss Jessy, Jessy ;)
Fick dig att gråta:  Min bror
Skrek på dig: Min bror
Du fick sms från: Jessica


Kommentarer
Postat av: Pety

Thnx :)

2009-04-14 @ 17:02:57
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback