CHECKA BLONDI

Haha, ursäkta att jag jämt garvar i mina meningar. Men nu måste ja bara berätta lite om min period då jag ville bli blond. Haha. Det är nog så att jag är en sån brud som inte kan låta bli sitt hår. jämt och ständingt ska jag göra någonting nytt. Jag har haft skit långt hår och klippt av de till öronen jag har haft brunt rött lila svart rosa ja säg en färg, och tro mig mitt hår har sett ut så. Men nu är de så att i sommras fick jag den roliga ideén att färga mitt dåvarande bruna hårfärg till blont. Och mitt hår är ju ganska så tjockt så jag tänkte att ett par blekningar skulle göra suuusen. Hade inte så mkt pengar för att gå till frisören ( blondering där e skit dyrt ) så jag gjorde det hemma. Kan säga att det tog mig mer än en månad att få den färgen jag ville ha, och mer än 2000 kr bara i blekningsmedel och hårfärg + 500 i hårvårdsprodukter såsom silver schampo och ett väldigt bra impackningsprodukt. Sedan hade jag mitt hår riktigt snyggt blont i ca 3 veckor och sen fick jag damp och färga rosa! hahahaha. All denna slit. Men nu är de så att de var väldigt jobbigt att ha de blont eftersom man var tvungen att sköta de riktigt noga eftersom de slut så in i helsike mkt och sen fick jag kommentarer av familjen vardagligen att jag såg svensk ut och inte som en chilenare. Så frisören klippte av mig de enda till nedanför öronen och de blev typ rosa....






Fast nu har jag varken blont eller rosa, har brunt med lite ljusare slingor i. Försöker hålla de så naturligt så möjligt inför balen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback