BAD NEWS

Ni vet när man har haft förhoppningar och längtan om något, att få göra något man drömmer om något man drömt om väldigt väldigt länge går i krasch? Den känslan har jag just nu, jag är så besviken och ledsen! Jag har verkligen haft förhoppningar om att kunna åka till Chile nu till hösten för att plugga film och radioproduktion. Jag har gjort allt möjligt från att skaffa personbevis till personligtbrev och verkligen lagt ner min själ i allt jag gjorde. Och så idag, innan jag skulle skicka in min ansökan ringde jag upp skolan för att kolla om det var något som saknades. Vet ni vad, jag fyller itne 20 år i år så jag får ingen studiemedel från CSN. Jag har grinat som en liten bebis. Verkligen sörjt. Men vad ska man göra åt saken. Jag har fått pepptalk från både mami, jensi o lisa. Hittils, att plugga nu ett år på universitet här i sverige och sedan frysa mina studier och åka till chile och göra den kursen. Som tur är så har jag sökt till 5 utbildningar här i Sverige och jag hoppas verkligen jag kommer in på någon av dem. Annars blir det väl att jobba nu till hösten. Men jag vill verkligen plugga....

Kommentarer
Postat av: Rossy

Nej vad tråkigt stumpan . :/

Men d kommer att ordna sig .. det kommer ändå bli bra ska du se.. men jag förstår dig. otroligt tråkigt liksom att inte det blev av som du hade tänkt dig..



Te quiero <3

2009-04-17 @ 16:47:44
URL: http://rossybobadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback