ALLA DAGAR ÄR INTE LYCKLIGA DAGAR

Fick väldigt tråkiga nyheter igår, som bekräftade min slarv och ansvarslöshet jag hade under en period i mitt liv. Så jag kan väl inte säga att jag gick nöjd och belåten till säng igår, men idag var en ny dag och varför se de så negativt, se de positivt, jag har fått lära mig en läxa.

Idag vaknade jag runt 5 på mogonen och åkte in till jobbet, ska jobba hela vecka, känns skönt eftersom jag itne jobbade något under sportlovet så nu kommer lite extra cash in på kontot nästa månad. Men är lite orolig över sommarjobb, har ej varit så duktig och sökt mkt jobb var ganska säker på att jag skulle få sommarjobba med denna firma, men tydligen har deras kontrakt gått ut och det är osäkert om de kommer förnyas, så där säger dom Goodbye alla vikarier. Men de blir kul och försöka hitta något nytt, har iaf sökt i Örebro och i Gävle. Ska in till stan med mitt cv under veckan för att se om jag hittar något extra.

Justja helgen spenderades med fredag hos baby Jessy, kan bvara säga GAAAAALEEEEEN sjukt kväll, har aldrig varit med om något sådant, det var spännande med samtidigt lite skrämmande, haha. Det blev galet att ja träffade " en gammal bekant " sedan, hade inte förväntat mig de. Men men.. blicka tillbaka i old  times ibland kan väl inte vara så dåligt?.
Lördag, spenderades med bil/buss/tågresande hela dagen, och sedan ett besök på " Stället runt hörnet " i Örebro, där jag på äldigt väldigt länge gick nykter. Det tråkiga kom väl sedan efteråt när vi veva ner bilrutan och jävla importjävel med inget psyke kasta in en sten såp den träffade min läpp, vi vände om men han var borta med vinden. Så bråket blev inställt, haha, jag har aldrig bråkat :p Sedan var de bilrace lite överallt, men sånt ska jag inte skriva om egentligen, men fun var de ;)
Söndag var det bara chill chill med la familia, justja jag har bestämt mig för att tatuera ett kinesiskt tecken som står för " la familia " älskar ju min familj så sjukt jävla mkt. Fast jag kanske inte uppskattar er så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback