070921

Idag blev jag påmind om en sak som hände för  lite mer än 1 ½ år sedan. Då de var underbart mellan oss.. Det som hände var underbart. Du var underbar. Men nu är du inte ens nära skuggan till hur du var då, iaf mot mig. Du behandlade mig på ett helt annat sätt. Du tog tag i mina händer på ett helt annat sätt. Du kysste mig på ett helt annat sätt. De underbara sättet. Det var känslor inblandade och inte bara fysiskt.. Därför blir jag förvirrad när du helt plötsligt häromdan på något sätt kom tillbaka eller det var som e glimt kom tillbaks. En stund kändes alting som förr och jag svävade på molnen igen. Men snabbt blev jag nedragen till jorden och insåg vad fel det är de vi gör. Inte bara mot varandra utan ellos. För nu är de inte bara en .  Och de du gör mot dem är absurdt och helt ärligt talat äckligt.


Men idag blev jag påmind om de som jag aldrig kommer glömma.

07-09-21





SKIT kass bildkvalite men nu är de så att den bussbiljetten är mer än 1½ år gammalt o den har lega där ihopvikt så ja vad kan man förvänta dig, och så tog jag den med mobilen. hehe

Kommentarer
Postat av: Pety

Lr huuur :)

2009-04-22 @ 22:41:42
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback